Parametry
DUNLOP SP SPORT BLURESPONSE - Výkonná letní pneumatika nahrazující dezén SP Sport FastResponse, dostupná v rychlostních symbolech H,V,W. Letní pneumatika Dunlop SP Sport BluResponse využívá směs vyrobenou z polymerů, jež je odvozena od směsi používané v motoristickém sportu a vychází tak ze 125 úspěšných let plných výher v automobilových závodech. Díky tomu poskytuje zvýšenou adaptabilitu na povrch vozovky, což zlepšuje přilnavost na mokru a výkon při brzdění. S hodnocením BA na evropském štítku, znamenajícím hodnocení B ve valivém odporu, respektive A v přilnavosti na mokru, je pneumatika také jednou z nejlépe hodnocených pneumatik dostupných na trhu v současné době. Na mokru profituje pneumatika Sport BluResponse z velkých středových drážek, které účinně odvádějí vodu zejména ve vysoké rychlosti, takže pneumatika zaručuje vysokou odolnost proti aquaplaningu. Díky nové generaci směsi, optimalizovanému tvaru a speciální konstrukci nabízí nová pneumatika Sport BluResponse rovněž výrazně nižší valivý odpor. Ve srovnání s předchůdkyní je valivý odpor pneumatiky lepší o 30 % a z hlediska evropského hodnocení odpovídá stupni B. Hodnocení B je navíc podpořeno dalšími výbornými výkonnostními parametry pneumatiky, mezi něž se řadí snížená hlučnost díky uzavřeným ramenním drážkám a optimální rozložení tlaku zlepšující kilometrový proběh.
Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců pneumatik. Vyvíjí, vyrábí a prodává pneumatiky pro automobily, užitková vozidla i motocykly. Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců výkonných a vysokovýkonných pneumatik pro prvovýbavu prestižních značek: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota a Volkswagen. Dunlop nabízí celou řadu - více než 130 typů různých pneumatik pro užitková vozidla. Jsou vhodné pro těžká nákladní auta, autobusy a autokary. Historie této značky se začala psát již v roce 1888, a to za poměrně kuriózních okolností. Tehdy ještě veterinář John Boyd Dunlop inovoval tříkolku svého syna gumovými pásky, které nalepil na kovové obruče kol, a nahustil je vzduchem. V tu dobu jenom těžko čekal, že tak položí základní kámen pro vznik v současné době světové značky. Netrvalo dlouho, a světlo světa spatřila již plnohodnotná pneumatika. Stejně, jako šel kupředu vývoj automobilů, šel dopředu také vývoj těchto pneumatik. Velkým krokem k inovacím byl i rozvoj automobilových závodů, ve kterých byla pneumatika Dunlop součástí celé řady prestižních týmů. A právě důležitá data ze závodních okruhů byla dále využívána i pro konstrukce pneumatik pro běžné použití. A stejně je tomu i nyní. Jedině díky tomu dokáže Dunlop nejenom konkurovat ostatním výrobcům, ale dokáže také udržet krok s požadavky zákazníků, a to hlavně na bezpečnost samotné jízdy. A to jak u pneumatik zimních, tak u pneumatik letních.