Parametry
Letní pneumatika s nejlepším kilometrovým výkonem – získejte až dvě sezóny na cestách navíc. Výjimečný kilometrový výkon – o 20 % vyšší než u pneumatik nejlepšího testovaného konkurenta* Nejkratší brzdná dráha na suchých i mokrých vozovkách.
Goodyear je největším výrobcem pneumatik na světě, má zastoupení na šesti kontinentech. Kromě pneumatik značky Goodyear vyrábí také několik dalších renomovaných značek, včetně pneumatik Dunlop, Fulda, Sava a Debica. Letní, zimní i celoroční osobní a užitkové pneumatiky zn. GOODYEAR jsou nejen inovativní, ale také skvěle hodnoceny odborníky. Kvalita, na kterou se můžete spolehnout: Letní, zimní i celoroční pneumatiky společnosti Goodyear byly za posledních 5 let testovány nezávislými evropskými časopisy se zaměřením na pneumatiky, a ty dosáhly skvělých výsledků. To proto, že techničtí pracovníci společnosti Goodyear testují každý nový design pneumatiky s přihlédnutím k 50 výkonnostním kritériím. Tak zajišťujeme, že každá pneumatika Goodyear umožní lepší zážitek z jízdy. Pneumatiky Goodyear, vyrobené pro dobrý pocit. Společnost Goodyear často odkazuje na nezávislé testovací orgány, časopisy a autokluby. Ty nezávisle testují průměrně 15 hlavních výkonnostních kritérií. Obvykle jde o: Ovladatelnost a brzdění na suchém a mokrém povrchu Přilnavost v zatáčkách Odolnost Spotřebu paliva Hluk v kabině Aquaplaning. Goodyear je platinovým partnerem FC Bayern Mnichov. Goodyear, světový výrobce prémiových pneumatik a FC Bayern Mnichov, nejúspěšnější tým německé Bundesligy, od 1. ledna 2016 vstoupili do platinového partnerství. Víceletá smlouva zahrnuje reklamu na obvodu hrací plochy a řadu dalších reklamních práv. Fotbalové hvězdy včetně Philippa Lahma, Francka Ribéryho, Thomase Müllera a Manuela Neuera si mohou ověřit vynikající kvalitu výrobků značky Goodyear sami, a to hned dvěma různými způsoby. Pneumatikami Goodyear jsou již vybaveny jak soukromé vozy mnohých hráčů, tak i týmový autobus. Goodyear do nového partnerství vstupuje s myšlenkou na celosvětový trh. „Jak Bayern Mnichov, tak Goodyear mají velmi silný mezinárodní kontext. Utkání se přenášejí po celém světě a tým má vice než 400 milionů fanoušků na všech světadílech.