Parametry
GoodYear EAGLE SPORT 2 přináší inovativní technologii „Wear Gauge“, která umožňuje snadno a interaktivně sledovat hloubku dezénu a maximálně využít životnost pneumatiky. Díky optimalizované konstrukci a vylepšené styčné ploše s vozovkou nabízí až o 15 % delší kilometrový nájezd ve srovnání s předchozí generací. Hlubší drážky efektivně odvádějí vodu a zvyšují přilnavost, což zajišťuje lepší ovladatelnost na mokrém povrchu. Nové směsi běhounu a inovativní konstrukce kostry přispívají k nižší spotřebě paliva, čímž se pneumatika stává nejen výkonnější, ale i úspornější volbou pro každodenní jízdu.
Goodyear je největším výrobcem pneumatik na světě, má zastoupení na šesti kontinentech. Kromě pneumatik značky Goodyear vyrábí také několik dalších renomovaných značek, včetně pneumatik Dunlop, Fulda, Sava a Debica. Letní, zimní i celoroční osobní a užitkové pneumatiky zn. GOODYEAR jsou nejen inovativní, ale také skvěle hodnoceny odborníky. Kvalita, na kterou se můžete spolehnout: Letní, zimní i celoroční pneumatiky společnosti Goodyear byly za posledních 5 let testovány nezávislými evropskými časopisy se zaměřením na pneumatiky, a ty dosáhly skvělých výsledků. To proto, že techničtí pracovníci společnosti Goodyear testují každý nový design pneumatiky s přihlédnutím k 50 výkonnostním kritériím. Tak zajišťujeme, že každá pneumatika Goodyear umožní lepší zážitek z jízdy. Pneumatiky Goodyear, vyrobené pro dobrý pocit. Společnost Goodyear často odkazuje na nezávislé testovací orgány, časopisy a autokluby. Ty nezávisle testují průměrně 15 hlavních výkonnostních kritérií. Obvykle jde o: Ovladatelnost a brzdění na suchém a mokrém povrchu Přilnavost v zatáčkách Odolnost Spotřebu paliva Hluk v kabině Aquaplaning. Goodyear je platinovým partnerem FC Bayern Mnichov. Goodyear, světový výrobce prémiových pneumatik a FC Bayern Mnichov, nejúspěšnější tým německé Bundesligy, od 1. ledna 2016 vstoupili do platinového partnerství. Víceletá smlouva zahrnuje reklamu na obvodu hrací plochy a řadu dalších reklamních práv. Fotbalové hvězdy včetně Philippa Lahma, Francka Ribéryho, Thomase Müllera a Manuela Neuera si mohou ověřit vynikající kvalitu výrobků značky Goodyear sami, a to hned dvěma různými způsoby. Pneumatikami Goodyear jsou již vybaveny jak soukromé vozy mnohých hráčů, tak i týmový autobus. Goodyear do nového partnerství vstupuje s myšlenkou na celosvětový trh. „Jak Bayern Mnichov, tak Goodyear mají velmi silný mezinárodní kontext. Utkání se přenášejí po celém světě a tým má vice než 400 milionů fanoušků na všech světadílech.
K tomuto zboží není žádná diskuze.