Parametry
GOODYEAR EFFICIENTGRIP PERFORMANCE - Pneumatika se zdokonalenou přilnavostí a kratší brzdnou vzdáleností na mokré vozovce. Prvotřídní přilnavost za mokra, kratší brzdné vzdálenosti, díky nimž budete řídit s jistotou. Lepší brzdění za mokra a nižší valivý odpor, nižší spotřeba paliva. GOODYEAR EFFICIENTGRIP PERFORMANCE
Goodyear je největším výrobcem pneumatik na světě, má zastoupení na šesti kontinentech. Kromě pneumatik značky Goodyear vyrábí také několik dalších renomovaných značek, včetně pneumatik Dunlop, Fulda, Sava a Debica. Letní, zimní i celoroční osobní a užitkové pneumatiky zn. GOODYEAR jsou nejen inovativní, ale také skvěle hodnoceny odborníky. Kvalita, na kterou se můžete spolehnout: Letní, zimní i celoroční pneumatiky společnosti Goodyear byly za posledních 5 let testovány nezávislými evropskými časopisy se zaměřením na pneumatiky, a ty dosáhly skvělých výsledků. To proto, že techničtí pracovníci společnosti Goodyear testují každý nový design pneumatiky s přihlédnutím k 50 výkonnostním kritériím. Tak zajišťujeme, že každá pneumatika Goodyear umožní lepší zážitek z jízdy. Pneumatiky Goodyear, vyrobené pro dobrý pocit. Společnost Goodyear často odkazuje na nezávislé testovací orgány, časopisy a autokluby. Ty nezávisle testují průměrně 15 hlavních výkonnostních kritérií. Obvykle jde o: Ovladatelnost a brzdění na suchém a mokrém povrchu Přilnavost v zatáčkách Odolnost Spotřebu paliva Hluk v kabině Aquaplaning. Goodyear je platinovým partnerem FC Bayern Mnichov. Goodyear, světový výrobce prémiových pneumatik a FC Bayern Mnichov, nejúspěšnější tým německé Bundesligy, od 1. ledna 2016 vstoupili do platinového partnerství. Víceletá smlouva zahrnuje reklamu na obvodu hrací plochy a řadu dalších reklamních práv. Fotbalové hvězdy včetně Philippa Lahma, Francka Ribéryho, Thomase Müllera a Manuela Neuera si mohou ověřit vynikající kvalitu výrobků značky Goodyear sami, a to hned dvěma různými způsoby. Pneumatikami Goodyear jsou již vybaveny jak soukromé vozy mnohých hráčů, tak i týmový autobus. Goodyear do nového partnerství vstupuje s myšlenkou na celosvětový trh. „Jak Bayern Mnichov, tak Goodyear mají velmi silný mezinárodní kontext. Utkání se přenášejí po celém světě a tým má vice než 400 milionů fanoušků na všech světadílech.